Klantenservice

Veel voorkomende vragen

U ontvangt een bevestiging van uw bestelling op het e-mailadres dat u heeft opgegeven op het moment van aankoop. Als u niet kort na het plaatsen van een bestelling een orderbevestiging heeft ontvangen, kan dit betekenen dat er iets mis is gegaan met uw aankoop. Neem contact met ons op, dan helpen wij u!

Als u bij ons een bestelling heeft geplaatst, maar geen bevestiging van uw bestelling heeft ontvangen, kan het zijn dat u het verkeerde e-mail adres heeft opgegeven. Neem contact op met ons op info@desenio.nl en vraag of we een bestelling hebben die op uw naam is geregistreerd, dan kunnen we uw e-mail adres corrigeren en u een orderbevestiging mailen. Het kan ook zijn dat de bestelling niet is doorgekomen, neem dan contact met ons op voordat u een nieuwe bestelling plaatst om dubbele orders te voorkomen.

Je kunt je retourzending registreren door contact op te nemen via info@darps.nl. Wanneer we je aanvraag hebben ontvangen, maken wij een retouraanvraag aan en krijg je een e-mail met instructies. De retourzending moet goed worden ingepakt.

 
Als u bij ons een bestelling heeft geplaatst, maar geen bevestiging van uw bestelling heeft ontvangen, kan het zijn dat u het verkeerde e-mail adres heeft opgegeven. Neem contact op met ons via info@darps.nl en vraag of we een bestelling hebben die op uw naam is geregistreerd, dan kunnen we uw e-mail adres corrigeren en u een orderbevestiging mailen. Het kan ook zijn dat de bestelling niet is doorgekomen, neem dan contact met ons op voordat u een nieuwe bestelling plaatst om dubbele orders te voorkomen.

Bestellingen

U ontvangt een e-mail met een tracking-link zodra uw bestelling ons magazijn verlaat. Controleer ook uw spammail, soms belandt de e-mail daar.

Wilt u een aankoop annuleren voordat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, bel ons dan onmiddellijk op +31 (0)341 23 05 76. Wij kunnen echter niet garanderen dat we dit kunnen oplossen voordat uw bestelling verzonden wordt, want ons magazijn voert de verzendwerkzaamheden zeer snel uit. Wanneer u uw bestelling in het weekend of na onze sluitingstijd heeft geplaatst, kunt u ons mailen. Herroepingsrecht of ruilrecht is niet van toepassing op persoonlijke posters die op bestelling worden gedrukt.

U ontvangt een e-mail met een tracking-link zodra uw bestelling ons magazijn verlaat. Controleer ook uw spammail, soms belandt de e-mail daar.

Als er 5 dagen zijn verstreken nadat u uw bestelling bij ons heeft geplaatst en u heeft nog geen melding ontvangen, neem dan contact met ons op. Het kan zijn dat het mobiele telefoonnummer dat u bij de bestelling heeft ingevoerd bijvoorbeeld een getal mist. Laat het ons op de tijd weten, want het pakket blijft 14 dagen liggen en we brengen 35 € in rekening voor pakketten die niet worden opgehaald.

Wilt u een aankoop annuleren voordat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, bel ons dan onmiddellijk op +46 (0)8-120 587 00. Wij kunnen echter niet garanderen dat we dit kunnen oplossen voordat uw bestelling verzonden wordt, want ons magazijn voert de verzendwerkzaamheden zeer snel uit. Wanneer u uw bestelling in het weekend of na onze sluitingstijd heeft geplaatst, kunt u ons mailen.

Helaas kunnen we geen wijziging aanbrengen in een bestaande bestelling, maar als u onmiddellijk contact met ons opneemt is het mogelijk dat we de bestelling kunnen annuleren voordat deze wordt verstuurd vanuit ons magazijn. Nadat de aankoop is geannuleerd, kunt u een nieuwe order met de juiste producten plaatsen, zo voorkomt u dat u dubbele orders krijgt.

Levering

De verzendkosten zijn afhankelijk van het product en het aantal. Bij kaarten(sets) zijn de verzendkosten 90 cent. Verzendkosten voor de posters zijn 6,90

Onze levertijd is normaal 1-3 werkdagen vanaf de datum van bestelling. Het is ons doel om uw producten uiterlijk op de dag nadat u uw bestelling heeft geplaatst te verzenden. Soms kan het echter 1-2 dagen langer duren als gevolg van vertraging bij de vervoerder.

Wij versturen onze pakketten via Postnl. Kaarten worden als brief verzonden en posters als pakket.

Zodra uw bestelling het ophaalpunt heeft bereikt, wordt er via SMS een melding verstuurd naar het mobiele telefoonnummer dat u bij de bestelling heeft opgegeven.

Bestellingen die worden geplaatst op Darps kunnen alleen worden geleverd binnen Nederland.

Retourneren / klacht

Bij aankoop van goederen op Darps geldt altijd 14 dagen herroepingsrecht. Dit betekent dat u het recht hebt uw aankoop te annuleren door Darps hiervan te verwittigen binnen 14 dagen nadat u of uw vertegenwoordiger het bestelde artikel in ontvangst hebben genomen (wachttijd).

Je kunt je retourzending registreren door contact op te nemen via info@darps.nl. Wanneer we je aanvraag hebben ontvangen, maken wij een retouraanvraag aan en krijg je een e-mail met instructies. De retourzending moet goed worden ingepakt.

Bij retourneren worden de verzendkosten ingehouden op de terugbetaling.

Als u een of meerdere van uw ontvangen producten wilt ruilen voor een ander product, dan kan dit gewoon via herroepingsrecht. U kunt het product dat u niet wilt hebben terug sturen en u krijgt van ons het geld terug. De nieuwe producten kunt u dan gewoon in onze webshop bestellen.

Als u een defect of verkeerd geleverd product ontvangt, willen wij u natuurlijk graag zo snel mogelijk helpen. Stuur een e-mail met de volgende informatie naar info@darps.nl: 

– Het e-mail adres waarmee de aankoop werd geregistreerd 
– Ordernummer 
– Naam klant 
– Artikelnummer 
– Voeg een foto bij 
Ons klantenservice komt zo spoedig mogelijk bij u terug met een reactie.

Darps streeft ernaar om het bedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, te restitueren. Let op dat Darps de goederen terug moet hebben ontvangen of dat een ontvangstbewijs kan worden ingediend voordat een restitutie kan worden gemaakt.

Wanneer u met een creditkaart hebt betaald, wordt het bedrag teruggestort op de kaart die voor de aankoop is gebruikt. Wanneer u via PayPal hebt betaald, verwijzen wij u naar hen voor meer informatie. 

Hebt u tijdens een campagne of met een kortingscode gekocht? Zodra uw retourzending is ontvangen, wordt uw bestelling opnieuw berekend. Als niet aan de vereisten voor de campagne of de korting wordt voldaan, wordt de korting van uw restitutie afgetrokken.

Betaling

Ja, wanneer u uw gegevens ingevuld heeft kunt u kiezen voor een betaling met creditcard.

Ja, wanneer u uw gegevens ingevuld heeft kunt u kiezen voor een betaling met PayPal.
Let op! PayPal brengt zelf kosten in rekening.

Ja, wanneer u uw gegevens ingevuld heeft kunt u kiezen voor een betaling met Ideal.

Aanbiedingen

Neem contact op met onze klantenservice, dan helpen wij u zo goed als we kunnen!

Controleer de spelling nog een keer en controleer of er een opgegeven geldigheidsperiode voor de code is. Anders kunt u contact opnemen met onze klantenservice, dan helpen wij u zo goed als we kunnen!

Mijn account

Links bovenaan en onderaan de pagina kunt u klikken op “Log In” en daar kunt u uw gebruikersnaam en wachtwoord invullen.

Klik op de link Wachtwoord vergeten? Vul uw e-mailadres in en volg de instructies in de mail. Wanneer u een nieuw wachtwoord heeft aangemaakt, kunt u tevens uw gebruikersnaam veranderen.